اسنک ساز ۸ تایی

اسنک ساز ۸ تایی

اسنک ساز هشت تایی که همانطور که از این اسم این دستگاه معلوم است دارای ظرفیت ۸ تا است و یکی از مزیت های این دستگاه است که توانایی این دارد که به طور همزمان ۸ اسنک یا ساندویچ را آماده نماید.

اسنک ساز 8 تایی

این دستگاه برای فست فودی ها ، خانه ها و هر مکان دیگری که نیاز به پخت ساندویچ یا اسنک دارند این دستگاه مناسب و کاربردی است. جنس رویه این دستگاه از تفلون نچسب بوده و به راحتی می توان تمیز کرد و شست. این دستگاه دارای چهار قسمت دو تایی است که به راحتی می توان جدا کرد و همچنین می توان داخل ماشین ظرفشویی به شستن این قسمت ها پرداخت.

یکی از قابلیت ای این دستگاه اسک ساز ۸ تایی این است که دارای سیستم کنترل دما بوده و زمانی که دما بیش  از حد زیاد یا کم شود به صورت اتوماتیک عمل می کند یعنی اگر زیاد دما بالا رفت به صورت اتوماتیک قطع می شود و از سوختن اسنک ها جلوگیری می کند.

این دستگاه دارای بدنه استیل ضد زنگ بوده و همچنین در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل با کیفیت استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالا و خرابی بسیار پایین است. مصرف برق این دستگاه بسیار پایین و مقرون به صرفه است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *