تاپینگ بستنی طرح کره ای ۱۴ کاسه استیل طلایی

تاپینگ بستنی طرح کره ای ۱۴ کاسه استیل طلایی

این تاپینگ بستنی کوچک که دارای ۱۴ کاسه می باشد و همچنین این تاپینگ طرح کره می باشد. این تاپینگ برای نگهداری بستنی های میوه ای استفاده می شود. این دستگاه دارای بدنه با کیفیت می باشد و همچنین کاسه های این یخچال از جنس مرغوب می باشد. این دستگاه برای بستنی فروشی ها مناسب می باشد و بسیار کاربرد دارد. این تاپینگ در اندازه های مختلف می توان ساخت که باتوجه به سفارش مشتری و اندازه فروشگاه مشتری طراحی و ساخته می شود.

در این تاپینگ از قطعات مرغوب و با کیفیت استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالا می باشد. این تاپینگ مجهز به کمپروسور های کم مصرف و با کیفیت می باشد. این تاپینگ دارای شیشه های با کیفیت می باشد که دمای سرمایشی بسیار کمی از دست می دهند. این تاپینگ بسیار زیبا می باشد و دارای نمای جذابی است و همچنین نمای جذابی به فروشگاه شما می دهد. این تاپینگ دارای ترموستات برای تنظیم دمای داخل یخچال می باشد.

ویژگی های تاپینگ بستنی طرح کره ای ۱۴ کاسه استیل طلایی:

  1. داری ۱۴ کاسه می باشد.
  2. دارای بدنه با کیفیت می باشد.
  3. دارای کمپروسور با کیفیت و کم مصرف می باشد.
  4. از قطعات با کیفیت و مرغوب در ساخت این تاپینگ استفاده شده است.
  5. دارای تروموستات برای تنظیم دما می باشد.

اگر این تاپینگ را با مشخصات دیگر خواسته باشید سفارشی می سازیم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *