ترولی حمل غذا ۳ طبقه با چرخ های دوبل

امروزه رستوران و تالار های پذیرایی بسیار زیادی در تمام شهر های ایران وجود دارد که یکی از وسایل ضروری برای مکان هایی که دارای سالن پذیرایی هستند و باید به تعداد زیادی از افراد غذا بدهند، ترولی است. ترولی های بسیار زیادی در طرح و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی ترولی حمل غذا ۳ طبقه با چرخ های دوبل بپردازیم. با ما همراه باشید.

ترولی حمل غذا ۳ طبقه با چرخ های دوبل

معرفی و بررسی ترولی حمل غذا ۳ طبقه با چرخ های دوبل:

این ترولی همانطور که در تصویر بالا مشاهد می کنید بسیار زیبا است و به صورت سه طبقه طراحی شده است. در ساخت این ترولی از چرخ های دوبل استفاده شده است که این چرخ ها بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. همانطور که گفته شد این ترولی دارای سه طبقه می باشد در نتیجه می توان غذاهای بسیار زیادی داخل این ترولی قرار داد و حمل کرد.

رنگ این ترولی بسیار زیبا می باشد. همانطور که درتصویر بالا مشاهده می کنید در قسمت های جلو و عقب این ترولی محافظ های قرار داده شده است که باعث می شود ظروف غذا از ترولی خارج نشوند و دیگر افراد حمل کنند غذا نگران افتادن غذا ها نیستند. در کنار های این ترولی ابه های قرار داده شده است که ظروف غذا از کنار ها لیز نخورد. در نتیجه این ترولی هیچ ریسکی برای افتادن ظروف غذا ندارد و افراد حمل کننده به راحتی می توانند غذاها را حمل کنند.

این ترولی مانند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن بسیار با کیفیت است و نسبت به این کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. از این ترولی در مکان های مختلفی می توان استفاده کرد به عنوان مثال می توان در تالار ها، رستوران ها، هتل ها، سالن های پذیرایی شرکت ها، مدارس، شرکت ها و…. استفاده کرد و مناسب می باشد.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *