کانتر گرم رستوران اکبر جوجه استیل

کانتر گرم رستوران اکبر جوجه استیل

کانتر گرم رستوران اکبر جوجه که دارای طول ۱۹۰ سانتی متر و دارای نما ، رف نور مخفی زرد رنگ می باشد. این دستگاه در بالایش دارای رف می باشد که در مرکز دستگاه به همراه دو پایه استیل قرار گرفته است . یکی از مزیت های این دستگاه این می باشد که در هر دو طرف دستگاه امکان سرو غذا می باشد.

این دستگاه برای رستوران ،تالار پذیرایی ، آشپز خانه های صنعتی  و … مناسب می باشد.

ویژگی های کانتر گرم رستوران اکبر جوجه استیل:

  1. دارا طول ۱۹۰ سانتی متر
  2. ابعاد این دستگاه :۹۰*۰۸*۱۹۰
  3. دارای بدنه از جنس استیل
  4. وان این دستگاه بخار خودر را از منبع آب تولید می کند

گرم نگه داشتن و نگه داشتن کیفیت غذا با استفاده از رطوبت ملایم یکی از مزیت های این دستگاه می باشد که می تواند غذارا در مدت طولانی به صورت تازه و گرم نگه دارد.این کانتر دارای وان آب از جنس استیل نگیر با ضخامت ۰/۸ میلیمتر می باشد و بدنه این کانتر از جنس استیل با ضخامت ۱ یا ۰/۸ میلیمتر می باشد و دارای استحکام بالا می باشد.

این کانتر دارای دو نوع تک و دو جداره می باشد که در نوع دو جداره می توان از زیر دستگاه به عنوان گرمخانه استفاده کرد و همچنین این دستگاه را می توان با کاربرد برق یا گاز ساخت و همچنین به نیاز مشتری می توان با هر دو کاربرد ساخت.در رستوران ها برای تسریع در امر سرو غذا از سینی و سلف های مشتری واز انواع رف و ریل طراحی و نصب می شود.در طراحی این کانتر نهایت ظرافت و دقت رعایت شده است تا این کانتر نمای جذابی داشته باشد.

وان آب این کانتر دارای شیر تخلیه و امکان تنظیم سطح آب با استفاده از شناور دارا می باشد. این کانتر را می توان به آب شهری وصل کرد.

اگر این دستگاه را با مشخصات دیگر خواسته باشید سفارشی می سازیم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *