فر مرکب ساندویچی استیل بدون هود و شیشه

یکی از دستگاه های ضروری و مهم در فست فودی های فر است که بسیار ضروری و مهم است. این فر برای ساندویچی ها بسیار ضروری است. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی فر مرکب ساندویچی استیل بدون هود و شیشه بپردازیم. یان فر یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه است. با ما همراه باشید.

فر مرکب ساندویچی استیل بدون هود و شیشه

معرفی و بررسی فر مرکب ساندویچی استیل بدون هود و شیشه:

این فر همانطور که در عنوان گفته شده است به صورت مرکب است و بدون هود و شیشه ارائه می شود. بدنه این فر از استیل ضد زنگ است که ورق های استیلی که در ساخت این فر استفاده شده است بسیار با کیفیت است و همچنین شست و شو این فر بسیار کار راحتی می باشد.

در ساخت این فر از قطعات مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و اصلا خرابی ندارد و همچینین در طراحی این فر از پایه های چرخدار استفاده شده است در نتیجه جا به جایی این فر مرکب ساندویچی کار راحتی می باشد. اندازه این فر مناسب می باشد و جای زیادی را اشغال نمی کند. لگن هایی که در این فر استفاده شده است از جنس استیل با کیفیت می باشد و به راحتی می توان شست و تمیز کرد.

این فر مانند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل تهیه نمایید. وزن این فر بسیار مناسب است. این فر دارای قسمت های مختلفی می باشد و می توان انواع ساندویچ را با استفاده از این فر آماده کرد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این فر را سفارش دهید، مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند. مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *