میزکار مرغ و ماهی تمام استیل

مرغ فروشی یکی از کسب و کار هایی است که به ابزار و دستگاه های بسیار زیادی نیاز دارد و یک کسب و کاری است که در هر قسمت هر شهر چندین مغازه مرغ و ماهی وجود دارد. این میز کاری یکی از بهترین ابزار ها برای فروشگاه های مرغ و ماهی است که باعث می شود کار افراد در مغازه مرغ و ماهی بسیار راحت شود. در این مطلب از سایت ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسیمیزکار مرغ و ماهی تمام استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی میزکار مرغ و ماهی تمام استیل:

این میز کار برای مغازه های مرغ و ماهی می باشد و یکی از وسایل ضرور می باشد. این میزکار برای تکته کردن و پا کردن مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این میز کاملا از استیل است و ضد زنگ است. در نتیجه شست و شو این میز بسیار راحت است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در گوشه آن یک سوراخ قرار دارد که برای انداختن ضایعات مرغ و ماهی است و بسیار کاربردی است.

پایه های این میزکار چرخدار است که می توانید به راحتی این میز را جا به جا کنید. اندازه این میز مناسب است که دارای فضای مناسب است و افراد می توانند به راحتی به پاک کردن مرغ و ماهی بپردازند. این میزکار مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه ایران کیچن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید. یکی دیگر از مزیت های این میز این است که پایین آن دارای فضای خالی است و شما می توانید وسایلی دیگر که جا کم دارید در آن قسمت قرار دهید.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *