چرخ گوشت گیربکسی دارای دهنه ۳۲ و بدنه استیل با کیفیت بسیار بالا

چرخ گوشت گیربکسی دارای دهنه ۳۲ و بدنه استیل با کیفیت بسیار بالا

این چرخ گوشت صنعتی که دارای موتور گیربکسی و دهنه ۳۲ بوده و دارای موتور با قدرت ۲ اسب بخار برای کارهای بزرگ و سنگین کاربرد دارد. این چرخ گوشت دارای ظرفیت ۶۰۰ کیلو گرم گوشت در ساعت مناسب بوده و همچنین قادر است گوشت های یخ زده ، نخود و پیاز نیز چرخ کند. این دستگاه دارای موتور با ویژگی ۱/۵ کیلووات ، ۱۳ آمپر ،۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز است.

در این دستگاه به سفارش مشتری قابلیت نصب دینام دلخواه مشتری دارد.

ویژگی های چرخ گوشت:

  1. دارای دینام گیربکس کوبل شده با دنده های فولادی است.
  2. جنس تنه این دستگاه چدن آبکاری شده با آلیاژ مناسب است.
  3. بدنه این دستگاه از جنس استیل خشدار است.
  4. این دستگاه دارای چرخ برای جا به جایی آسان است.
  5. این دستگاه دارای سینی بزرگ ، شامل دو عدد تیغه و یک عدد شبکه نخودی و گوشتکوب است.

این دستگاه دارای ابعاد ۱۰۰*۵۰*۹۰ سانتی متر بوده و ابعد سینی درستگاه ۸۵*۵۰*۱۰ سانتی متر است.این دستگاه برای آشپز خانه های صنعتی ، رستوران ها ، قصابی ها و… مناسب است.

طریقه استفاده از چرخ گوشت:

در ابتدا ماردو ، تیغه و شبکه را داخل گلویی قرار می دهیم و طوقه فرمانی شکل را به میزان ناسب محکم می کنیم. برای چرخ کردن گوشت از شبکه سوراخ و یا نخودی ۱۳ استفاده می کنید و برای بار دوم چرخ کردن از شبکه متوسط سوراخ ۴/۵ و یا شبکه سوزنی سوراخ ۳/۵ استفاده می کنید.

برای چرخ کردن حبوبات پخته یا خیس شده ،مواد اولیه کتلت و… از شبکه مخصوص گوشت استفاده نمایید. برای چرخ کردن سبزیجات ، پیاز ، کلم و … از شبکه مخصوص سوراخ ۱۳ یا ۱۰ استفاده نمایید. دو نکته که باد مورد توجه قرار دهید از شبکه ای که پیاز و سبزیجات استفاده شده است برای گوشت استفاده نکنید و  نکته بعدی هر شبکه یا تیغ مخصوص هر چیز همیشه از آن استفاده شود.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *