دستگاه سالامندر فست فود همراه با شعله مستقیم تابشی

دستگاه سالامندر فست فود همراه با شعله مستقیم تابشی

دستگاه سالامندر می توان برای پخت همبرگر و اب کردن پنیر پیتزا و همچنین دستگاه سالامندر برای پخت بدون روغن انواع مواد غذایی مانند استیک هات داگ و قارچ کاربرد دارد که این دستگاه با سیستم حرارت از بالا و به صورت تاشی ساخته شده است و با استفاده از المنت های حرارتی و سرامیک های گازی تابشی مورد استفاده است و این دستگاه برای اب کردن پنیر برای انواع ساندویچ و پیتزا مناسب است صفحه تابشی این دستگاه به صورت عمودی و همچنین به صورت اسانسوری و در داخل ریل زنجیری به مواد دور و نزدیک می گردد.

دستگاه سالامندر به دلیل تابشی بودن شعله ها از ایجاد دود در هنگام پخت غذا جلوگیری می کند. دستگاه سالامندر گازی با طول ۹۰ جهت پخت مواد غذایی با حرارت غیر مستقیم(به دلیل تابشی بودن) و بدون روغن و دارای قابلیت جابه جایی طبقات است.

یکی از نواوزی های موجود در دستگاه سالامندر نوار نقاله ان بوده که باعث اسان شدن در فرایند پخت غذا و افزایش سرعت به طور چشمگیر می شود.

همچنین از یکی از ویژگی های خوب دستگاه سالامندر رومیزی بودن ان است و دارای ابعاد کوچک می باشد.

دستگاه سالامندر دارای دو شیر  برای تنظیم شعله و یک اهرم برای تنظیم سینی پخت می باشد و از ویژگی های دستگاه سالامندر این است دارای بدنه تمام استیل و سیستم حرارتی گازی و با حرارت دهی بالا می باشد.

ابعاد دستگاه سالامندر:

طول= ۹۰ سانتی متر

عرض=۵۸ سانتی متر

ارتفاع= ۸۵ سانتی متر

اگر همین دستگاه رو با مشخصات دیگه خواستین سفارشی میسازیم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هست و به سراسر ایران ارسال می شود

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *