فر دیزی پزی سنگی ۳۲ تایی با کیفیت بسیار بالا

فر دیزی پزی سنگی ۳۲ تایی با کیفیت بسیار بالا

این فر دیزی پزی سنگی که دارای بدنه استیل و دو جداره است این فر برای پخت آبگوشت ،گوشت کوبیده و… مناسب است و در دیزی سرا ، قهوه خانه ،رستوران های سنتی و.. کاربرد بسیار بالا دارد. این فر دارای پایه های آهنی و کف این فر از چدن به ضخامت ۱۰ میلی متر نشکن ساخته شده است.

جداربندی فر دیزی پزی از پشم سنگ ، پشم شیشه و گالوانیزه است و همچنین دارای یک شیر گازی و یک برنر خطی زیر صفحه چدن است.

این فر دارای ابعاد ۹۰*۵۵*۹۰ است و دارای پروفیل شاسی از نوع ۴۰*۴۰ است. عیق بندی ین دستگاه طوری انجام شده است که گرمای بسیار کمی هدر می رود پس بهتر آبگوشت و غذا های دیگر پخته می شود.

ظرفیت اسن فر ۳۲ تا است و به صورت تک درب ارائه می شود. ضخامت گالوانیزه بدنه داخلی این دستگاه یک میلی متر است و دارای شعله از جنس استیل است. این فر برای پخت انواع ته چین نیز مناسب بوده و از مزیت های این فر این است که به عنوان گرمخانه نیز می توان استفاده کرد.

این فر یک وسیله کار آمد است و همچنین می توان برای جابه جایی آسان به سفارش مشتری برای این دستگاه چرخ قرار داد.

ضخامت بدنه این فر ۰/۶ و ۰/۸ میلی متر است از استیل با کیفیت ۳۰۴ و ۴۳۰ استفاده می شود و همچنین پایه های این فر از پروفیل آهن یا استیل ساخته شده است.در روی این دستگاه از درب کشویی استفاده می شود.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایرا ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *