فر ریلی پیتزا دارای سه طبقه فست فودی با کیفیت بسیار بالا

فر ریلی پیتزا دارای سه طبقه فست فودی با کیفیت بسیار بالا

این فر ریلی بزرگ که دارای سه ردیف است و برای فست فود و ساندویچی ها مناسب است و کاربرد بسیار بالایی دارد. مدت زمان پخت در این فر پنج دقیقه بوده و دارای ظرفیت پخت ۳۵۰ پیتزا در ساعت است. در این فر با استفاده از گردش هوای داغ با فن مخصوص پیتزا پخته می شود در این فر انواع ساندویچ و پیتزا ، لازانیا ، استیک و … می توان پخت.

بدنه این فر از استنلس استیل روکشدار و خشدار تایید شده وزارت بهداشت ساخته شده است. این فر دارای اینورتور برای تنظیم سرعت ریل بر اساس هر پیتزا و همچنین دارای تروموستات دیجیتالی برای تنظیم میزان حرارات پخت تا ۴۵۰ درجه سانتی گراد است.

این فر پیتزا را به صورت یکنواخت از بالا به پایین پخت می کند. این فر دارای عایق حرارتی تا تحمل ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد است. مصرف این فر بسیار پایین است و بین ۲تا ۵ متر مکعب مصرف گازش است. این فر دارای ابعاد ۲۰۰*۱۴۰*۱۲۰ است و میزان مصرف برق این دستگاه ۶۳۸ وات است. این فر برای فست فودی های شلوغ مناسب است زیرا با سرعت بالا پخت می کند. در این فر از موتور گیربکس ژاپنی و صفحه بورد کره ای استفاده شده است.

امکانات این فر ریلی:

  1. مجهز به دریچه تنظیم و کنترل سطح پخت زیر و روی محصول
  2. قابلیت تنظیم و کنترل اتوماتیک و الکترونیکی دما و زمان پخت
  3. مصرف انرژی بسیار کم و ناچیز
  4. این فر هیچگونه آلایندگی ندارد
  5. در این فر اتلاف انرژی اصلا وجود ندارد

این فر برای استفاده به تخصص خاصی نیاز ندارد و نیروی انسانی نیز کاهش داده است. این فر دارای سرعت لازم برای تامین حرارت مورد نیاز برای هر تعداد پیتزا را دارا است.این فر دارای سیستم هوشمند است و زمان پخت و خروج پیتزا را اعلام می کند. این فر بسیار زیبا و شکیل است. این فر دارای چرخ است پس جابه جایی و حرکت آن اسان است. از مزیت های این فر این است که برای حمل راحت می توان دوباره این فر را مونتاژ کرد.

این فر دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *