فر ساندویچی دارای دو گریل و اجاق گاز صنعتی و سرخکن رومیزی با کیفیت بالا

فر ساندویچی دارای دو گریل و اجاق گاز صنعتی و سرخکن رومیزی با کیفیت بالا

این فر اغذیه که دارای دو صفحه گریل استیک ، یک سرخکن و شش شعله است. این فر و اجاق گاز صنعتی دارای بدنه تمام استیل خشدار بوده و جنس شعله و رویه استیک پز از چدن است. این فر در اندازه و ابعاد مختلف ساخته و طراحی می شود برای فست فودی ها ، ساندویچی ها ، آشپزخانه های صنعتی و … مناسب است.

با استفاده از این فر انواع غذا های فست فودی همبرگر ذغالی ، انواع سوسیس و … را می توان به بهترین نحو آماده کرد.این اجاق گاز می توان به سفارش مشتری با پایه های چرخ دار طراحی کرد. این فر یکی از وسایل مورد نیز و ضروری و با کاربرد بسیار بالا در یک فست فودی است.

قسمت رویه این فر دارای دو قسمت بوده یکی قسمت گریل برای آماده کردن استیک ، همبرگر و دیگر غذا های گوشتی مناسب بوده و قسمت شعله برای آماده کردن مخلفات کاربرد دارای که در این فر دارای شش شعله است.

این فر در ابعاد و اندازه های مختلف به سفارش مشتری ساخته و طراحی می شود و دارای بدنه استنلس استیل خشدار است که ضد آب بوده و شست و شوی این دستگاه بسیار آسان است.

این فر دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *