فر مرکب پنج کاره ترکیبی ساندویچی دارای بدنه استیل

فر مرکب پنج کاره ترکیبی ساندویچی دارای بدنه استیل

این فر مرکب پنج کاره ساندویچی که مناسب فست فودی ها و ساندویچی  می باشد و دارای ابعاد ۱۵۰*۸۰*۱۷۰ سانتیمتر می باشد. این دستگاه دارای بدنه تمام استیل  خشدار با ضخامت ۰/۸ میلیمتر و بدنه داخلی از ورق گالوانیزه یک میلیمتر می باشد. این فر دارای سنگ استیک به ابعاد ۴۰*۷۰ و گریل ذغالی ۴۵*۳۰ می باشد.

این فر پنج کاره ساندویچی دارای دو شعله چدن لعابی در ابعاد ۲۰*۲۰ در کنار هم قرار گرفته است و همچنین دارای دو سرخ کن بنماری ۱/۲ صفحه کار می باشد. این فر در قسمت پایین داری فر پیتزا با ظرفیت ۹ بشقاب که مجهز به ترمومتر دیجیتالی می باشد که به راحتی می توان میزان دمای آن را تنظیم کرد.

 

در این فر برای حفظ ایمنی و بهداشت غذایی در دور فر جداره استیل و بر روی جداره استیل شیشه  با ضخامت ۱۰ میلیمتر طراحی شده است که این جداره نمای ویژه ای به فر می دهد. در طراحی و ساخت این فر از شیر آلات و لوازم با کیفیت و مرغوب استفاده شده است. از مزیت های این فر این می باشد که برای راحتی در حمل نقل در زیر آن چهار چرخ مقاوم و با کیفیت قفل شونده گذاشته شده است.

این فر دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *