فر پیتزا ۲۴ بشقاب به صورت صندوقی با کیفیت بالا

فر پیتزا ۲۴ بشقاب به صورت صندوقی با کیفیت بالا

این فر پیتزا  دو طبقه است که دارای ظرفیت هر طبقه ۱۲ بشقاب دارای بدنه از جنس استیل است.این فر دارای درجه ترمومتر است و همچنین دارای درب های شیشه ای است. از ویژگی های این فر این است که می توان معرفی کرد دارای ترمومتر برای نمایش دمای درونی و می توان دمایی خاصی برای داخل فر تعیین کرد.

زمان پخت در این فر پیتزا ۱۰ دقیقه است که نسبت به فر های دیگر ۶ تا ۸ دقیقه کمتر است. دلیل این که زمان پخت در این فر کم است چون از عایق پنج جداره و برای هر طبقه سه ردیف شعله استفاده شده است. در این فر از آجر و قطعات با کیفیت و طول عمر بالا استفاده شده است که باعث دلیل پخت با کیفیت نسبت به فر های دیگر می شود.

این فر دارای ابعاد ۱۱۰*۸۰*۱۴۵ است. این فر دارای شیشه دوجداره است و کیفیت پخت در فر صندوقی بالاتر از فر های معمولی هست طبق گفته های فست فودی های قدیمی و همچنین معمولا ایراد هایی که به فر های صندوقی گرفته می شود زمان پخت بالا است ولی فر های جدید این مشکل را برطرف کرده و در زمان حدود ده دقیقه پیتزا پخت می شود.

این فر برای فست فودی های ، ساندویچی ها ، رستوران ها و … مناسب است.

این فر دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *