راه اندازی هایپرمارکت در سراسر ایران

راه اندازی هایپرمارکت ها یکی از موارد انتخابی سرمایه گذاران است. شرکت ما با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه راه اندازی هایپرمارکت ها آماده خدمت رسانی است.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را درباره راه اندازی هایپرمارکت ها و ماهیت و خدمات این مراکز خرید برای شما ارائه دهیم. در زندگی  روزمره امروز برطرف کردن نیازهای ضروری و روزمره با خرید کردن برطرف می شود. زمانی که شما نیاز به خرید وسایل دارید به سراغ مغازه ها و یا فروشگاه ها می روید. چندی است که از تعداد مغازه های کوچک و سوپر مارکت ها کم شده است و این مراکز جای خود را به مراکز و پاساژهای بزرگ تر داده اند. این مراکز که در سراسر کشور راه اندازی شده اند تحت عنوان هایپرمارکت ها به فعالیت می پردازند. به همین دلیل اکثر سرمایه داران به فکر راه اندازی هایپرمارکت ها هستند.

مراکز خرید و خدمات در راه اندازی هایپرمارکت

قدمت خرید کردن از مراکز و فروشگاه ها به ۱۰۰۰ سال قبل بر میگردد به طوری که این مراکز در بنادر و خیابان ها بوده است. اما امروزه زمانی که سخن مرکز خرید به میان می آید نام پاساژ برای افراد تداعی می شود. پاساژ در لغت به معنی گذرگاه میان دو چیز است. امروزه این پاساژها به صورت یک مجتمع یا مجموعه ای از مجتمع ها در مناطق مختلف شهرها قرار گرفته اند که فروشگاه های گوناگون را شامل می شوند؛ این فروشگاه ها از طریق راهروها برای راحتی برای دسترسی مشتریان به یکدیگر متصل شده اند. این راهرو ها یا به یکدیگر مرتبط هستند و یا انتهای آن بسته یا به اصطلاح بن بست است. امروزه این پاساژ های چند طبقه که با استقبال مردم مواجه شده اند با گسترش خود تحت عنوان هایپر مارکت ها به کار خود ادامه می دهند.

راه اندازی هایپرمارکت

به طور کلی به مجموعه ای از مغازه ها، سوپر مارکت ها، مغازه های خرده فروشی، رستوران‌ها، استودیوهای عکاسی، سالن های آرایشی و کسب و کارهای دیگر که در کنار یکدیگر داخل پاساژهای بزرگ خدمات ارائه می دهند را مراکز خرید هایپر مارکت گفته می‌شود. به تازگی هایپر مارکت ها برای گسترش حرفه و شغل خود و برای جلب رضایت مشتریان، علاوه بر مغازه و فروشگاه ها، خدمات و امکانات تفریحی را نیز به مجموعه خود اضافه کرده اند. در بخش خدماتی و تفریحی وجود داشتن کافی شاپ و فست فودها نقش بسیار زیادی در جذب افراد به مرکز هایپر مارکت دارد. از دیگر ویژگی ها برای راه اندازی هایپرمارکت می‌توان به داشتن مکان هایی از قبیل کیوسک، فست‌فود و پارکینگ اشاره کرد. کیوسک‌ها غرفه‌هایی واقع در راهروهای مراکز خرید است که خدمات و محصولات کوچک در آنها به فروش می‌رسد.

دلایل جذب مردم به راه اندازی هایپرمارکت

امروزه هر شغل و حرفه ای برای اینکه توسط مردم مورد استقبال قرار بگیرد باید جاذبه ای را برای آنها فراهم کند؛ این جاذبه ها می تواند شامل موارد گوناگونی شود. عموما مردم به دلیل وجود مغازه های متنوع و همچنین امکانات جانبی دوست دارند که از مراکز خرید دیدن کنند. وجود تخفیف های ویژه نیز یکی از این عوام می تواند باشد. همچنین شاید شما نیز دیده باشید که در ورودی هایپرها جوایزی را گذاشته اند که به قید قرعه با هر خرید به برنده داده می شود.

طبقه بندی مراکز خرید برای راه اندازی هایپرمارکت

با شروع عرصه مرکز خرید این مراکز در طبقه بندی های متنوعی و با بالاترین سطح کیفی شروع به کار کردند که در اینجا این طبقه بندی ها را برای شما شرح می دهیم. شما باید در هنگام تصمیم برای راه اندازی هایپرمارکت ها به این طبقه بندی ها توجه کنید.

  • مرکز خرید یا Shopping Center: مجموعه ای از خرده فروشان و موسسات تجاری که تحت یک مدیریت واحد برنامه ریزی و توسعه یافته‌ اند. قیمت های این مراکز مستقیما با بازار در ارتباط است.
  • مرکز خرید فروشگاهی: این مراکز، مراکزی محصور هستند که با راهرو با هم در ارتباط هستند و تنها از طریق این راهروها می‌توان در مغازه ها و فروشگاه هایی که در کنار و یا مقابل هم قرار دارند تردد کرد. نمونه این مورد به مال (Mall) مشهور است.
  • مراکز نواری شکل یا Stripe center: این نوع مراکز خرید، مراکزی هستند که زنجیره ای هستند و مکان قرارگیری آنها در کناره خیابان ها و در کنار هم است.

راه اندازی هایپرمارکت

تا به اینجای مقاله درباره مراکز هایپر مارکت و انواع آن و همچنین خدماتی که این مراکز رفاهی ارائه می دهند صحبت کردیم. اما راه اندازی این مراکز به چه شکل است؟!

ایران کیچن یکی از به روزترین و با تجربه ترین شرکت ها در زمینه راه اندازی و افتتاح هایپرمارکت ها در سراسر ایران است. شرکت ما با داشتن تجربه طولانی مدت در زمینه مراکز هایپر مارکت و انواع مراکز خدماتی، خدماتی از قبیل تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز ساخت و راه اندازی هایپر را ارائه می دهیم؛ همچنین پروژه های ساخت سفارشی هایپرمارکت شما نیز توسط شرکت ما پذیرفته خواهد شد. ما پروژه راه اندازی را  با ارسال کارشناسان خبره در این زمینه شروع می کنیم و پروژه ای کارشناسی شده را راه اندازی خواهیم کرد.

خدمات شرکت های راه اندازی و کارشناسی مراکز خرید معمولا دارای گارانتی و ضمانت کار نمی باشد اما شرکت ما یکی از ارائه دهندگان گارانتی و خدمات پس از فروش در این زمینه است. همچنین از مزایای این شرکت می توان به ارائه طرح ۳ بعدی قبل از اجرای پروژه به درخواست مراجعه کنندگان اشاره کرد. شرکت ما که دارای بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه احداث و راه اندازی و مجهز کردن هایپر مارکت ها است با در نظر گرفتن ویژگی های روز مراکز رفاهی سراسر جهان بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد.

ویژگی ها و تجهیزات مورد نیاز

ویژگی ها و تجهیزاتی که برای راه اندازی هایپرمارکت ها از سوی شرکت ما ارائه خواهد شد به شرح زیر هستند. توجه داشته باشید که اول از هرچیز, اولین ویژگی در راه اندازی هایپرمارکت ها, موقعیت مکانی مناسب آن در محل, به لحاظ دوری و نزدیکی به مناطق مسکونی و خیابان می باشد. پر واضح است که یک فضای کافی برای پارک اتومبیل برای مشتریان از ویژگی های مهم آن است و توجه به نیازهای آنها از ملزومات در امر راه اندازی هایپرمارکت ها است.

سایر موارد تجهیزات در راه اندازی مراکز

همانطور که تمامی صنف ها به دکوراسیون نیاز دارند، راه اندازی هایپرمارکت ها نیز از این امر مستثنی نیست و نیاز به دکور دارد. داشتن قفسه برای هر سوپر مارکت ضروری است و هر محصول با توجه به دسته بندی قفسه جداگانه باید داشته باشد. مثلا برای نگهداری مواد فاسد شدنی مانند لبنیات, گوشت و پروتئین و غیره نیاز به ویترین و یخچال های مناسب فروشگاهی دارد. با توجه به موارد گفته شده راه اندازی یک سوپر مارکت یا راه اندازی هایپرمارکت  نیاز به داشتن تجهیزات مناسب فروشگاهی دارد که برای هر مواد غذایی مناسب باشد و از طرفی راحتی لازم را برای مشتری فراهم آورد.

تکنولوژی در ویژگی ها و تجهیزات

امروز از دید بسیاری از مردم عادی راه اندازی هایپرمارکت نیازی به تکنولوژی ندارد اما این باور کاملا غلط است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اهمیت استفاده آن در مشاغل مختلف نیز گسترش یافته است؛ به گونه ای که استفاده از آن در سیستم کاری همه مشاغل موثر است و سرعت در آن ملاک اصلی بوده است. همانگونه که در قدیم از چرتکه و نرازو برای فروش و ارائه خدمات به مشتریان استفاده می شد امروزه از ماشین حساب و ترازوهای دیجیتال استفاده می شود. در این بخش مهم یعنی تکنولوژی راه اندازی هایپرمارکت ، راه اندازی اسکنرهای بارکد خوان, نرم افزارهای حسابداری, دوربین های مدار بسته فروشگاهی, دستگاه های ضد سرقت و همچنین دستگاه های پوز برای دریافت های غیر نقدی از خدمات ارائه شده توسط شرکت ایران کیچن است.

توجه به کارکنان و مسئولین در راه اندازی هایپرمارکت

از موارد دیگری که باید در هنگام راه اندازی هایپرمارکت توجه شود استخدام و جذب کارکنان و نیروهای متعهد است. هر سوپرمارکت موفق، به اندازه فروش و وسعتی که دارد نیاز به کارکنانی جهت تسریع خرید مشتری دارد. وجود مسئولین برای بخش های مختلف و رسیدگی به کارکنان زیر دست در هنگام راه اندازی هایپرمارکت  نیز اهمیت بالایی دارد. زمانی که شما قصد جذب نیرو و راه اندازی هایپرمارکت را دارید باید به آموزش دادن آنها نیز فکر کنید زیرا داشتن کارکنانی کارآزموده و زبردست سود بیشتری را به مارکت شما می رسانند و باعث جلب بیشتر رضایت مشتری خواهند شد.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



8 دیدگاه برای “راه اندازی هایپرمارکت در سراسر ایران“

  1. ناشناس گفت:

    سلام هزینه راه اندازی هایپرمارکت چقدر است

  2. ناشناس گفت:

    بنده دادم ایران کیچن برام هایپرمارکت راه اندازی کرده
    خیلی خیلی سریع تحویل دادن و تجهیزات کیفیت بسیار بالایی دارند

  3. ناشناس گفت:

    بهترین شرکت راه اندازی هایپرمارکت
    هم خیلی زود پیگیر کار میشن هم طراحی خیلی خوبی دارن

  4. ناشناس گفت:

    بنده هم هایپرمارکتمو ایران کیچن راه اندازی کرده حرف نداره

  5. ارجمند گفت:

    سلام میخواستم هایپر راه اندازی کنم چقدر هزینه اش هست؟

  6. عبدالحق بلوچزهی گفت:

    سلام بنده قصد دارم هایپر مارکت را اندازی کنم.چند طراح آوردم برای طراحی ولی اون چیزایی که می خواستم طراحی نکردند.
    اگر شما نمونه کار دارید که طراحی و راه اندازی کردید(عکس و فیلم فروشگاه) که طراحی کردید در حدود ۶۰۰ متر هست فضای فروشگاه.بفرستید برام اگه پسندیدم با هم قرار داد ببندیم.برای طراحی و اجرا و حتی تجهیز صفر تا صد.۰۹۳۹۰۰۵۱۰۳۳

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *