راه اندازی دیزی سرا توسط ایران کیچن

برای راه اندازی دیزی سرای مدرن و موفق، باید از تجهیزات به روز استفاده کرد. در راه اندازی دیزی سرا دکوراسیون شیک ومدرن نقشی موثر در تبلیغات موفق می گذارد.

وقتی که فرد وارد یک دیزی سرا می شود، فضای دیزی سرا به گونه ای طراحی شده است که مشتری را برای مدت زمان طولانی راضی نگه دارد و علاوه بر سفارش خود، اطرافیان را هم به سمت دیزی سرای شما هدایت می کند.  اولین ویژگی یک دیزی سرای موفق، مکانی است که برای این کار در نظر گرفته می شود. و از لحاظ فاصله مکانی نزدیک به خیابان، مراکز تفریحی یا تجاری باشد. از خصوصیات محل مورد نظر برای راه اندازی دیزی سرا، فضایی مناسب و آرامش بخش برای مشتری است.

راه اندازی یک فروشگاه یا دیزی سرای موفق

برای راه اندازی دیزی سرا باید به شرایط و خصوصیاتی توجه کنید. یکی دیگر از خصوصیات یک دیزی سرای مناسب و همینطور موفق، فضای داخلی آن است. باید بدانید قرار دادن تجهیزات موجود در یک دیزی سرا تصادفی و بر حسب سلیقه نبوده است و باید طراحی و چگونگی چیدمان به وسیله کارشناسان مجرب در این کار، انجام شود.

استفاده از تجهیزات هوشمند برای راه اندازی یک دیزی سرای مدرن

برای راه اندازی یک دیزی سرای مدرن و موفق، باید از تجهیزات مناسب و به روز استفاده کرد. تجهیزات هوشمند از طرفی آسودگی لازم را به مشتری خواهد داد. باید از تجهیزات هوشمندی مانند: نرم افزارهای حسابداری، ترازوی دیجیتال، اسکنرهای بارکد خوان، دستگاه های ضد سرقت، دوربین های مدار بسته فروشگاهی، دستگاه های خودپرداز برای پرداخت های غیر نقدی و همینطور میز صندوق های پیشرفته برای راه اندازی یک دیزی سرای مدرن استفاده شود.

چه عواملی بر موفقیت در راه اندازی یک دیزی سرا تاثیرگذار هستند؟ 

هنگام راه اندازی دیزی سرا، طراحی دکوراسیون دیزی سرا باید به تنهایی نقش موثری در تبلیغات موفق و بازاریابی داشته باشد :

ما بر این باور هستیم که ساختار و طراحی دکوراسیون در راه اندازی دیزی سرا باید خود به تنهایی نقش موثری در تبلیغات موفق و بازاریابی داشته باشد و مشتری بتواند برای ساعاتی برای سفارش و خوردن غذا در آنجا استراحت کند. مجموعه ما با بیش از ۳۰ سال سابقه، با هدف برپا نمودنِ چنین فضایی با خصوصیاتی ویژه به وجود آمده است تا با انجام خدماتی چون طراحی سه بعدی، تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و ساخت سفارشی آن توسط شرکت، مونتاژ، راه اندازی دیزی سراها در سراسر ایران و همینطور ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نقش موثری در رونق صنعت راه اندازی دیزی سراها داشته باشد.

همراهی یک تیم حرفه ای با شما برای راه اندازی دیزی سرای موفق

ما بر این عقیده هستیم که تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و ساخت سفارشی آن توسط ایران کیچن برای راه اندازی دیزی سرا، هنگامی که بر پایه خصوصیات، اندازه، موقعیت مکانی و متناسب با آن فضا باشد به علاوه بر اساس اهداف از قبل تعیین شده برای دیزی سرا در نظر گرفته شود، از عوامل تاثیرگذار بر موفقیت، افزایش فروش و سودآوری آن خواهد بود که ما در این زمینه از تخصص و تجارب بسیار بالایی برخوردار هستیم.

در همه مراحل راه اندازی دیزی سرا، تیم حرفه ای و با تجربه ما همراه شما خواهند بود تا شما را در تحقق نقشه و ایده ذهنی همراهی  کند و هدف خود را رضایت شما از مدل نهایی قرار داده است که در مرحله به مرحله راه اندازی دیزی سرای مورد علاقه شما،  یک تیم حرفه ای شما را همراهی خواهند کرد.

راه اندازی دیزی سرا مطابق با نقشه و ایده ذهنی مورد نظرتان

طراحی و ترسیم ایده و نقشه ذهنی شما و اجرای کامل آن بر پایه مقاصد و اهدافی که برای راه اندازی دیزی سرا در نظر گرفته اید، تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و ساخت سفارشی آن توسط شرکت مانند ملزومات دکوراسیون و سایر وسایل مورد نیاز برای دیزی سرا با کیفیتی عالی، و راه اندازی کسب و کار شما مطابق با نقشه و ایده ذهنی مورد نظر خودتان در سراسر ایران به همراه ارسال کارشناس به سراسر ایران، از جمله خدمات ویژه تیم ما هستند که با حساسیت بالا شما را تا مرحله پایانی همراهی می کنیم. بنابراین فرصت را از دست ندهید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی سه بعدی برای راه اندازی دیزی سرا و ارائه نمونه از ایده ذهنی خود شما

در حال حاضر تنوع زیاد تجهیزات و لوازم و همینطور تنوع بسیار بالای دکوراسیون در دیزی سراها به صورتی محسوس و با سرعتی زیاد در حال پیشرفت است که با ارائه خدمات ویژه و وجود انتخاب های متنوع برای افراد، منجر به راه اندازی فضای رقابتی در بین این دیزی سراها شده است.

با ایجاد و راه اندازی چنین فضایی، ایده های جدید و تکنولوژی های های مدرن در زمینه تجهیزات و لوازم صنعتی فروشگاهی همچون دیزی سراها، بال پرواز را برای گسترش روز افزون این کسب و کارها ایجاد کرده اند تا علاوه بر نما و ظاهری شیک و جذاب، آسودگی و راحتی سرویس دهی را برای افرادی که به دیزی سراها مراجعه می کنند و سفارشی دارند، به ارمغان آورد.

این هدف مهم زمانی تحقق یافتنی خواهد بود که نقشه ذهنی مدرن و اولیه که برای نمایان ساختن نحوه چیدمان و شکل سازه های دیزی سرا به وجود می آید، به گونه ای نزدیک به واقعیت، آماده سازی و طراحی شود تا صاحب دیزی سرا، نمونه پایانی و شکل آماده شده نقشه ذهنی خود را با کیفیتی عالی مشاهده کند و جنبه های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهد، قبل از آن که به صورت واقعی اجرای این ایده ذهنی را آغاز کند.

در شرکت ایران کیچن ، با بهره گیری از تکنولوژی طراحی سه بعدی، به مدلی پیش ساخته از نقشه ذهنی شما در مورد راه اندازی دیزی سرای مورد علاقه خود شما می رسیم تا قبل از اجرا و شروع به ساخت فضای محل کار شما، همه جوانب دیزی سرا ی خود را دیده و لمس کنیدما بر این باور هستیم که ایجاد نمونه از هر ایده و نقشه ذهنی در مدل سه بعدی، نقش موثری در هموار ساختن مسیر پیشِ روی شما برای تحققق موفق راه اندازی دیزی سرای زیبا بر اساس استانداردهای روز داشته است، چنان که تاکنون با بیش از ۳۰ سال سابقه مهر تاییدی بر این امر مهم گذاشته ایمکافی است ایده و تصمیم خود را با طراحان حرفه ای و متخصصین ما در این زمینه در میان بگذارید تا با ارائه طرح ۳ بعدی قبل از اجرای پروژه از الگوی ذهنی شما، مدلی کاملا جامع از آن را برای شما ارائه دهند.

فعالیت های ویژه شرکت ایران کیچن به مشتریان گرامی :

۱- راه اندازی دیزی سرا توسط شرکت ما در سراسر ایران

۲- تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز و ساخت سفارشی آن توسط شرکت ما

۳- ارسال کارشناس به سراسر ایران

۴- ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش

۵- ارائه طرح ۳ بعدی قبل از اجرای پروژه

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



6 دیدگاه برای “راه اندازی دیزی سرا توسط ایران کیچن“

  1. ناشناس گفت:

    منم میخوام دیزی سرا راه اندازی کنم باید چیکار کنم

  2. ناشناس گفت:

    منم میخوام دیزی سرا راه اندازی کنم واقعا عالیه
    درآمد خوبی داره

  3. المیرا گفت:

    ایا پخت دیزی راحته؟؟من خانوم هستم این شغل واسه من مناسبه ؟؟و ایا درامد خوبی داره؟؟؟

    • پشتیبانی گفت:

      درآمد خیلی خوبی داره به شرطی که تبلیغات خوبی بشه و محل مناسبی باشه و بیرون بر هم داشته باشه

  4. ناشناس گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    برای دیزی بیرون بر میشه راهنمایی بفرمایید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *