هات بنماری دو مخزن استیل

امروزه در رستوران ها و اشپزخانه ها معمولا می خواهند غذا ها را به صورت گرم نگه دارند تا بتوانند به صورت گرم بفروشند، در نتیجه یکی از وسایل ضروری در رستوران ها و…. هات بنماری است. هات بنماری در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکس باید نسبت به نیازهای خود اقدام به تهیه این وسیله نماید. در این مطلب از ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسی هات بنماری دو مخزن استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

هات بنماری دو مخزن استیل

معرفی و بررسی هات بنماری دو مخزن استیل:

هات بنماری یکی از وسایلی است که بسیار لاکچری می باشد و در کنار لاکچری بودن بسیار ضروری است. این هات بنماری دارای دو مخزن می باشد و فقط می توان دو نوع غذا را در داخل این دستگاه گرم نگه داشت و برای جاهایی که کوچک یا متوسط هستند مناسب می باشد. بدنه این محصول کاملا استیل است و استیلی که در ساخت آن استفاده شده است ضد زنگ می باشد و کیفیت این استیل ها بسیار بالا است.

این هات بنماری مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. البته ناگفته نماند نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. شستن و تمیز کردن این هات بنماری بسیار راحت است. شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهند. این هات بنماری می تواند تا چندیدن ساعت غذا را داغ نگه دارد. یکی از مزیت های این دستگاه این است که غذا در این دستگاه تازه می ماند و حالت این غذا با گذشت زمان تغییر نمی کتد و کاملا تازه است.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش است. این نوع محصولات با بهترین کیفیت بسته بندی می شوند و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *