باربیکیو ترکیبی سینک دار کابینتی با درب چوبی

باربیکیو یکی از دستگاه بسیار لاکچری و زیبا است که در اندازه و طرح های گوناگون طراحی و ساخته می شود. همانطور که در تصویر می بینید باربیکیو بسیار لاکچری است و هر جا استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد.  در این مطلب از سایت ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی باربیکیو ترکیبی سینک دار کابینتی با درب چوبی بپردازیم. با ما همراه باشید.

باربیکیو ترکیبی سینک دار کابینتی با درب چوبی

معرفی و بررسی باربیکیو ترکیبی سینک دار کابینتی با درب چوبی:

این باربیکیو به صورت ترکیبی طراحی و ساخته شده است و دارای سینک، کابینت می باشد و در طراحی آن از درب چوبی استفاده شده است که یکی از دلایل زیبایی و لاکچری بودن این محصول همین درب چوبی آن است. در ساخت این محصول از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و می توان گفت این دستگاه اصلا خرابی ندارد.

این دستگاه مانند تمام محصولات مجموعه ایران کیچن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه ایران کیچن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد. این دستگاه برای گریل کردن انواع گوشت، پخت غذا و… مناسب می باشد و دارای کاربرد های فراوانی است. اندازه این دستگاه نسبت به کارایی که دارد مناسب است و همچنین در ساخت این دستگاه از پایه های چرخدار استفاده شده است که بسیار مقاوم وبا کیفیت هستند و جابه جایی این دستگاه بسیار راحت است.

این دستگاه می توان در هر جایی مثل رستوران ها، هتل ها، تالار ها و… استفاده کرد و به خاطر زیبایی که دارد، نمای بسیار جذابی به محلی که استفاده می شود می دهد. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه این است که بسیار لاکچری است و این مزیت باعث جذب مشتری بیشتر می شود.

مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می مکند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *