دستگاه نیکنام مدل دلارام بستنی ساز با کیفیت بسیار بالا

دستگاه نیکنام مدل دلارام بستنی ساز با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه بستنی ساز قیفی که دارای قدرت کمپرسور ۱/۵ اسب بخار بوده که این دستگاه قابلیت تولید ۴۰۰ بستنی قیفی دارد و برای بستنی فروشی ، کافی شاپ و… مناسب است.این دستگاه دارای صفحه کنترل و نمایشگر دیجیتالی برای کنترل هوشمند دستگاه بوده و نیز در این دستگاه می توان دمای سیلندر ساخت بستنی و مخزن نگهداری مایع بستنی قابل مشاهده است. مدل این دستگاه TM1600 است.

این دستگاه دارای دو کمپرسور که کمپرسور اصلی آن برای ساخت بستنی بوده و یک کمپرسور کوچک برای نگهداری مایع بستنی و دارای تایم ۵ دقیقه است. این دستگاه بسیار زیبا بوده و دارای جذابیت بسیار بالا است که برای جذب مشتری بسیار مناسب است.

این دستگاه دارای سیستم جدید بوده و دارای کیفیت بسیار بالا بوده و مصرف برق و استهلاک قطعات بسیار پایین است و از قطعات با کیفیت بسیار بالا در ساخت این دستگاه استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالا و خرابی بسیار پایین است.

این دستگاه دارای بسیار از گواهینامه ها از جمله گواهینامه مدیریت کیفیت ۲۰۰۰ ، ISO 9001 و…. است.

این دستگاه دارای مدل های زیر است:

  1. مدل DL-1 : این مدل تک فاز بوده و دارای مخزن با ظرفیت ۲۷ لیتر بوده و وزن ۲۶۳ کیلوگرم بوده و قابلیت تولید ۴۰۰ قیف ۷۵ گرمی  در ساعت دارد و دارای ابعاد ۱۵۰*۸۰*۶۳ سانتی متر است.
  2. مدل DL-3 : این مدل سه فاز بوده و دارای مخزن با ظرفیت ۲۷ لیتر بوده و وزن ۲۶۰ کیلوگرم بوده و قابلیت تولید ۴۰۰ قیف ۷۵ گرمی  در ساعت دارد و دارای ابعاد ۱۵۰*۸۰*۶۳ سانتی متر است.
  3. مدل DL1-P : این مدل تک فاز پمپی بوده و دارای مخزن با ظرفیت ۲۷ لیتر بوده و وزن ۲۶۹ کیلوگرم بوده و قابلیت تولید ۴۰۰ قیف ۷۵ گرمی  در ساعت دارد و دارای ابعاد ۱۵۰*۸۰*۶۳ سانتی متر است.
  4. مدل DL3-P : این مدل سه فاز پمپی بوده و دارای مخزن با ظرفیت ۲۷ لیتر بوده و وزن ۲۶۶ کیلوگرم بوده و قابلیت تولید ۴۰۰ قیف ۷۵ گرمی  در ساعت دارد و دارای ابعاد ۱۵۰*۸۰*۶۳ سانتی متر است.
  5. مدل  TM1600 : این بستنی ساز سه فاز بوده و دارای ظرفیت مخزن ۴۲ لیتر بوده و دارای وزن ۳۲۶ کیلو گرم و قابلیت تولید ۱۶۰۰ قیف ۷۵ گرمی در ساعت دارد و دارای ابعاد ۱۸۰*۱۱۰*۵۸ سانتی متر است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *