دستگاه چیمنی پخت نان و کیک بستنی با کیفیت بسیار بالا

دستگاه چیمنی پخت نان و کیک بستنی با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه پخت کیک چیمنی که دارای سیخ دوک گردان از جنس استیل و چوبی بوده و همچنین دارای شعله های ترک گاز سوز است.این دستگاه دارای موتور برقی گرداننده سیخ ایتالیایی بوده و همچنین دارای بدنه تمام استیل است. این دستگاه برای کافه ، شیرینی فروشی و … مناسب و کاربردی است.

این دستگاه دارای دو مدل مبله و رومیزی است که در ظرفیت های ۶ ، ۸ و بالاتر دوک ارائه می شود. این دستگاه گاز سوز بوده و همچنین دارای کیفیت ساخت بسیار بالا است. این دستگاه دارای شعله های سرامیکی ترک بوده و همچنین دارای شکل ظاهری بسیار زیبا است که برای جذب مشتری بسیار مناسب است. این نان چیمنی یکی از نان های معرف است که بیشتر به همراه بستنی سرو می شود.

ویژگی های دستگاه چیمنی پخت نان و کیک:

  1. این دستگاه دارای ۸ موتور مجزا است.
  2. دارای بدنه تمام استیل است.
  3. دارای ۸ غلتک خارجی برقی است.

در این دستگاه تنظیم دمای فر به راحتی انجام می شود و بعد از تنظیم دما می توان به راحتی به پخت نان پرداخت. در این دستگاه نان ها به طور یک نواخت پخته می شود و حرارت هم به داخل و هم به بیرون خمیر می خورد. این کیک که طعم دار شده با بستنی یا کافه بوده مخصوص مجارستان است. این کیک دارای طعم متفاوتی است که با طعم دار شدن با کافه یا بستنی طعم متفاوتی به مشتری ارائه می دهد.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *