دستگاه گل خامه زن دارای ظرفیت تولید در ساعت ۶۰ لیتر با کیفیت بسیار بالا

دستگاه گل خامه زن دارای ظرفیت تولید در ساعت ۶۰ لیتر با کیفیت بسیار بالا

این دستگاه گل خامه زن که برای تهیه خامه پف کرده مناسب بوده که خامه پف کرده برای تزیین انواع نوشیدنی ، انواع کیک و… مناسب است. این دستگاه دارای دو مدل دستی و برقی است که برای کافه ، بستنی فروشی ، کافی شاپ و.. مناسب بوده و دارای کاربرد بسیار بالا است.

در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالا است. این دستگاه مدل AMIGO  بوده و ظرفیت مخزن آن ۱/۵ لیتر بوده و دارای ظرفیت تولید خامه در ساعت ۶۰ لیتر است.

این دستگاه خامه زن برای تولید خامه خالص ، طعم دار  و دسر های خوشمزه مناسب است.

ویژگی های دستگاه خامه زن ۱/۵ لیتری:

  1. برق مصرفی این دستگاه ۲۳۰ ولت است.
  2. این دستگاه دارای وزن ۲۳ کیلوگرم است.
  3. این دستگاه خامه زن دارای دکمه start/stop  است.
  4. این دستگاه دارای سیستم خنک کنندگی خامه است.
  5. جابه جایی این دستگاه آسان است.

این دستگاه خامه زن دارای ابعاد ۴۱*۳۲*۲۳ سانتی متر بوده و این دستگاه بسیار کوچک بوده و فضای بسیار کمی می گیرد و همچنین این وزن کم باعث می شود جا به جایی این دستگاه آسان باشد. و یکی از مزیت های این دستگاه خامه زن این است که دارای سیستم شست و شو و فلاشینگ است.

این دستگاه دارای پمپ قوی بوده که شیر و هوا را در یک مخزن با هم ترکیب می کند و خامه کاملا پوک شده را تحویل می دهد و همچنین این دستگاه دمای خامه را کنترل می کند و دارای مخزن خنک کنندگی خامه است که کار خنک کردن با استفاده ا ترمومتر انجام می شود.

این دستگاه دارای بدنه دو جداره و دارای سیستم لوله بلند و دکمه فشاری است. از مزیت های دیگر این دستگاه خامه زن همانطور که قبلا گفته شد دارای مخزن دو جداره بوده که در زمان طولانی دمای مواد را نگهداری کی کند چه سرد یا گرم فرقی نمی کند.

جداسازی قطعات و وسایل این دستگاه برای شست و شو و تمیز کاری بسیار آسان بوده و به راحتی انجام می شود و همچنین کارکرد این دستگاه بسیار آسان است و می توان به راحتی از این دستگاه استفاده کرد.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *