راه اندازی رستوران ترکیه ای در سراسر کشور

راه اندازی رستوران ترکیه ای نیازمند کسب مشاوره از افراد با تجربه در این زمینه است. برای راه اندازی رستوران ترکیه ای پارامترهای مختلفی نیاز است.

ممکن است خیلی از افراد تصور کنند که اگر یک سری کارهای تعیین شده را در قالب یک چارچوب منظم انجام دهند، می توانند در راه اندازی رستوران ترکیه ای موفق باشند، اما نیاز است که ذکر کنیم هرگز نمی توان بدون داشتن تجربه کافی یک رستوران راه اندازی کرد. لازم است برای اینکه در این کسب و کار موفق شد از افراد با تجربه و مشاوران در این زمینه کمک گرفت. همچنین باید شرایط لازم جهت این کسب و کار را فراهم آورد. ایران کیچن شما را در تهیه کلیه پارامترها و موارد لازم جهت راه اندازی رستوران ترکیه ای یاری می کند.

رستوران ترکیه ای

کشور ترکیه به دلیل فاصله نزدیکی که با ایران دارد، دارای فرهنگ های مشترکی با ایران می باشد. با وجود این نزدیکی مردم این دو کشور دارای ذائقه ای نزدیک به هم می باشند. از دیرباز غذاهای ترکی همواره در میان ایرانیان دارای طرفداران زیادی بوده اند. به طوری که اکثر مردم ایران مایلند با سفر کردن به ترکیه طعم غذاهای لذیذ ترکی را بچشند. اما برای اینکه خیلی ساده تر بتوان غذاهای ترکی را امتحان کرد، راه حلی وجود دارد و آن رستوران ترکیه ای می باشد. با راه اندازی رستوران ترکیه ای می توان انواع غذاهای ترکی را سرو کرد. توسط شرکت ما امکان راه اندازی رستوران ترکیه ای برای شهرهای مختلف ایران وجود دارد. ما با ارسال کارشناس به تمامی شهرهای ایران شما را برای عملی کردن این اقدام یاری می کنیم.

راه اندازی رستوران ترکی

راه اندازی رستوران ترکی ممکن است هدف خیلی از افراد باشد. اما برای اینکه بتوان یک رستوران ترکی را راه اندازی کرد لازم است که هزینه های زیادی را صرف کرد. راه اندازی رستوران ترکی طبق عوامل مختلفی صورت می گیرد و توجه به این عوامل اهمیت زیادی دارد. اگر بتوان مراحل راه اندازی رستوران ترکیه ای را به درستی انجام داد نتیجه کار موفقیت آمیز خواهد بود. از طریق شرکت ما می توانید مشاوره های لازم جهت راه اندازی رستوران ترکیه ای را دریافت کنید. در اینجا شما را با برخی از پارامترهای مهم برای راه اندازی رستوران ترکی آشنا می کنیم.

انتخاب منوی رستوران ترکیه ای

یکی از نکات مهمی که باید هنگام راه اندازی رستوران ترکیه ای به آن دقت داشت، تعیین کردن منوی غذا می باشد. منوی رستوران ترکیه ای می تواند شامل غذاهای مختلف ترکیه ای باشد. از طریق مشاوران ایران کیچن می توانید انتخاب درست منو را برای راه اندازی رستوران ترکیه ای انجام دهید. در تمامی مراحل راه اندازی رستوران ترکیه ای همواره توجه به طراحی منو و نوع غذاها دارای اهمیت است. اگر این کار را به شرکت ما بسپارید این عمل را طبق اصول انجام می دهد تا برای شما افزایش فروش حاصل شود.

طراحی دکوراسیون و ساخت تجهیزات رستوران ترکیه ای

طراحی داخلی یک رستوران باید مطابق با نوع آن رستوران باشد. در مرحله طراحی داخلی در راه اندازی رستوران ترکی باید جای سالن، آشپزخانه و بقیه مکان ها بر اساس استاندارد های موجود انجام شود. طراحان متخصص در ایران کیچن می توانند طراحی دکوراسیون داخلی رستوران ترکیه ای را از اولین مرحله طراحی تا آخرین گام اجرا و بهره برداری به آسانی انجام دهند. چیدمان داخلی و خرید مبلمان و تجهیزات را لازم است با دقت انجام دهید. مکان قرار گرفتن مبل ها و میز و صندلی های رستوران با توجه به متراژ آن دارای اهمیت زیادی است. برای خرید تجهیزات و ظروف آشپزخانه می توانید از مشاوران شرکت ما کمک بگیرید. علاوه بر این می توانید ساخت و تامین قطعات تمامی تجهیزات آشپزخانه خود به ویژه یخچال صنعتی را به صورت سفارشی از کارشناسان شرکت ما بخواهید و در این امر نیز دغدغه ای نداشته باشید.

استخدام و آموزش کارکنان

یکی از مراحل بسیار مهم در راه اندازی رستوران ترکیه ای استخدام پرسنل رستوران می باشد. غذاهای ترکی به دلیل تفاوتی که با غذاهای ایرانی دارند لازم است توسط آشپزهای با تجربه و ماهر در این زمینه پخته شوند. لذا در انتخاب آشپز رستوران و پرسنل آن باید دقت کافی داشت. هنگامی که می خواهید استخدام پرسنل رستوران را انجام دهید باید این استخدام طبق نیازهای تعریف شده باشد. لازم است از تعداد کارکنان لازم در بخش آماده سازی غذا، پخت و یا سالن اطلاع کافی داشته باشید. موفقیت یا شکست یک رستوران وابسته به پرسنل و کارکنان آن می باشد. بنابراین آموزش و مشاوره های لازم را باید در اختیار این کارکنان و پرسنل قرار داد. این مورد را نیز می توانید به شرکت ما بسپارید.

پشتیبانی رستوران ترکیه ای          

ممکن است تصور کنید که کار راه اندازی رستوران ترکیه ای پس از افتتاحیه رستوران، دیگر به پایان می رسد، اما در حین کار است که، نقاط قوت و ضعف پیدا می شوند. بنابراین برای رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت لازم است که از شرکت ما هر چند وقت یک بار مشاوره های لازم و راه کارهای مناسب را دریافت کنید. شرکت ما کلیه خدمات پشتیبانی رستوران را تا زمان رسیدن به یک ثبات مشخص برای شما ارائه می دهد. علاوه بر این با ارسال کارشناس به سراسر ایران از همان ابتدای کار تا انتها شما را یاری خواهیم کرد.

هزینه راه اندازی رستوران ترکیه ای

در بحث راه اندازی رستوران ترکیه ای، هزینه مورد نیاز این کار دارای اهمیت بسیار است. اگر پیش از شروع هزینه های لازم برآورد شوند، با آگاهی بیشتری می توان قدم در این راه گذاشت. ایران کیچن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و با ارائه طرح سه بعدی کلیه هزینه های لازم برای راه اندازی رستوران ترکیه ای را قبل از پروژه در اختیارتان خواهد گذاشت. در این جا شما را با هزینه ای که برای راه اندازی رستوران ترکیه ای لازم است صرف کنید بهتر آشنا می کنیم: برای اینکه بتوان هزینه های راه اندازی را بهتر تخمین زد نخست لازم است درباره تجهیزات آشپزخانه تصمیم گرفته شود که اجاره ای باشند یا خریداری شوند، پس باید هزینه لازم به این موارد را اختصاص داد. در گام بعدی برای برآورد هزینه ها لازم است فروشگاه های مختلفی که قرار است اجناستان را از آن خریداری کنید بهتر شناسایی کنید. در این جا هزینه های مربوط به مواد غذایی دارای اهمیت بوده و نباید از قلم انداخته شوند. سپس لازم است روی هزینه های دکوراسیون داخلی رستوران، مبلمان، میز و صندلی و …تحقیق کنید. راه اندازی رستوران ترکیه ای نیازمند اخذ مجوز های لازم برای این کار می باشد. پس باید هزینه ای را برای مجوزهای بیمه حوادث، سرقت و آتش سوزی در نظر گرفت. البته این هزینه های مجوز در هر استانی با هم فرق دارند. یکی دیگر از هزینه های مهم برای راه اندازی رستوران ترکیه ای هزینه مربوط به دستمزد کارکنان و پرسنل است. تخمین کلیه این موارد را نیز می توانید به شرکت ما بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *