راه اندازی قنادی در سراسر ایران

می توانید یک کسب و کار عالی را با راه اندازی قنادی داشته باشید . با تمام مراحل و نکات مربوط به راه اندازی قنادی آشنا شوید تا بتوانید سود بالا داشته باشید.

شاید تاکنون به این فکر کرده باشید که بخواهید تجارت و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. مطمئنا به شغل های زیادی نیز فکر کرده اید. حال قصد داریم تا به شما تمام مراحل برای راه اندازی قنادی را توضیح دهیم. راه اندازی قنادی نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی باشد که می خواهند کسب و کار خود را داشته باشند. همراه ما باشید تا شما را با روش ها و نکات راه اندازی قنادی آشنا کنیم.

شروع کار کجاست؟

اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید به دور از نوع آن، لازم است تا ابتدا به سراغ تحقیقات محلی و یا اینترنتی بروید. باید به این بیندیشید که آیا کسب و کار من دارای مشتری خواهد بود؟ به چه میزان سرمایه اولیه نیاز دارم؟ آیا نیاز جامعه را درست کشف کرده ام؟ محیطی که قرار است در آن شروع به کسب نمایم چگونه است؟ این ها و البته تعداد بی شماری سوال دیگر برای شروع هر کاری وجود دارند. حال ما قصد داریم تا به صورت اختصاصی به راه اندازی قنادی بپردازیم. در واقع بین افراد صاحب نظر و متخصص در کسب و کار جا افتاده است که شیرینی پزی و قنادی یک شغل با درآمد بالاست. همین امر نیز با توجه به آمار های موجود صحیح می باشد. معمولا شیرینی چیزی است که ایرانی ها از آن نمی توانند بگذرند پس اگر بتوانید یک قنادی خوب در یک منطقه مناسب راه اندازی کنید مطمئنا می توانید سرمایه خود را نیز در مدت کوتاهی جبران نمایید و شروع سود دهی خود را نیز بلافاصله بدانید.

قدم اول: راه اندازی قنادی

خب حال که توانستید انتخاب کنید که آیا واقعا می خواهید یک قنادی راه اندازی کنید لازم است که به سراغ بررسی موارد دیگر بروید. ابتدا باید محلی را انتخاب کنید که رقیب در آن کمتر داشته باشید همین امر سبب می شود بتوانید به سرعت فروش خود را شروع نمایید. بعد از آن نیز یا خود می خواهید در این کار باشید و یا افراد ماهر را به استخدام خود در خواهید آورد. اگر بخواهید خودتان کار قنادی را شروع کنید و مهارت کافی نیز داشته باشید این کار برای تان آسان خواهد بود. اما اگر مهارتی ندارید باید کمی سختی بکشید و در کلاس های مربوط به قنادی و شیرینی پزی شرکت نمایید. این دوره ها معمولا سه ماهه می باشند.

قدم دوم: وسایل قنادی تهیه کنید

بعد از اینکه مغازه مورد نظر خود را پیدا کنید باید به سراغ خرید وسایل و تجهیزات لازم برای راه اندازی قنادی بروید. از فر گرفته تا همزن برقی و مواد اولیه نظیر آرد و شکر را باید در لیست خرید تان داشته باشید. همچنین به عنوان یک نکته مهم این را به خاطر داشته باشید که سعی کنید در ابتدا اگر خیلی به راه و روش کار وارد نیستید یک زمینه از شیرینی پزی را انتخاب کنید و برای همان زمینه نیز اقدام به خرید تجهیزات لازم کنید. برای نمونه می توانید از شیرینی های خشک شروع نمایید. ابزار لازم برای هر کدام از انواع شیرینی ها متفاوت می باشد پس به سراغ آسان ترین گزینه بروید.

قدم سوم: مجوز های لازم را کسب نمایید

بعد از اینکه مغازه خود را تجهیز کردید لازم است تا به اداره بهداشت مراجعه کرده و درخواست صدور مجوز بهداشت خود را نمایید. بازرس های این اداره به محل کارگاه قنادی شما می آیند و بر حسب نوع کیفیت و همچنین رعایت کردن اصول درست به شما مجوز می دهند. همچنین لازم است تا مجوز های دیگر را نیز از صنف مربوطه دریافت کرده تا بتوانید به طور کامل مراحل راه اندازی قنادی را انجام دهید.

قدم چهارم: نیرو استخدام کنید

شیرینی پزی و راه اندازی قنادی یک کار بسیار اصولی می باشد پس لازم است تا برای شروع کار خود از افراد خبره و ماهر در این زمینه کمک بگیرید. اگر بتوانید افراد ماهر استخدام کرده و کیفیتی خوب را به مشتری ها ارائه دهید مطمئنا می توانید به آسانی دستمزد کافی نیز به افراد خود بدهید. همچنین اگر می خواهید زمینه های فعالیت خود را در راه اندازی قنادی گسترش دهید باید به دنبال افراد متخصص در زمینه های مختلف مانند شیری تر، خشک، کیک و کلوچه بروید.

راه اندازی قنادی و سود دهی

معمولا برای راه اندازی قنادی این نکات قابل توجه می باشند. معمولا برای شروع باید سرمایه اولیه را داشته باشد و یک مغازه هجده متری نیز نیاز تان می باشد. البته هر چه بخواهید کار خود را گسترش دهید و برای راه اندازی قنادی خود یک مغازه بزرگتر تهیه نمایید نیاز به سیصد متر فضا برای کارگاه قنادی و همچنین سرمایه بیشتری نیز دارید.

نکته مهم دیگر این است که شاید تا یک تا دو ماه اول کاری خود ممکن است سود دهی چندان بالایی نداشته باشید ولی اگر بتوانید خوب فروش نمایید می توانید در روز حدود پنجاه تا صد کیلو شیرینی بفروشید که از این میزان چهل درصد سود خالص برای مغازه دار محسوب می شود.

راه اندازی قنادی خود را به ما بسپارید

حال که با هم تمام نکات مربوط به راه اندازی قنادی را بررسی کردیم بهتر است با ایران کیچن نیز بیشتر آشنا شوید. شرکت ما می تواند در زمینه راه اندازی قنادی در سراسر ایران تمام امکانات لازم را در اختیارتان قرار دهد. ما برای شما تمام تجهیزات لازم برای راه اندازی قنادی را با کیفیت بالا فراهم خواهیم کرد. همچنین کارشناسان شرکت ما به تمام نقاط کشور می آِیند تا به شما مشاوره ای درست ارائه دهند.

برای اینکه بتوانید بیشتر با نحوه اجرای پروژه برای راه اندازی قنادی خود آشنا شوید ما به شما یک طرح سه بعدی قبل از اجرای پروژه نیز ارائه خواهیم داد. همچنین ما به شما کمک خواهیم کرد تا قنادی خود را از صفر تا صد راه اندازی کنید و به شما تجهیزاتی را ارائه خواهیم داد که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. پس دیگر لازم نیست نگران راه اندازی قنادی باشید و تمام کار های مربوط به آن را می توانید با خیالی آسوده به ما بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *