دستگاه دیس پلی هنی پنی مرغ سوخاری با کیفیت بالا

دستگاه دیس پلی هنی پنی مرغ سوخاری با کیفیت بالا

این دستگاه هنی پنی مرغ سوخاری مرطوب که دارای درب های شیشه ای کشویی بوده و دارای دو مدل یک طبقه و دو طبقه است.این دستگاه برای سفارش و سرو انواع مواد غذایی داغ طراحی و ساخته شده است.این دستگاه جذاب و مورد اعتماد بوده و دارای درب کشویی در دو طرف بوده برای دسترسی راحت و همچنین مجهز به عمل مرطوب سازی است.

این دستگاه هنی پنی دارای سینی های پهن و باریک با عمق ۱۰۲ میلیمتر است.این دستگاه دارای وضوح دید بالایی برای اپراتور بوده که می تواند غذا های بیشتری برای تازه و گرم نگه داشته شدن در دستگاه نگهداری کند.

در مدل یک طبقه این دستگاه محیط نگهداری دستگاه توسط یک مخزن پر کن خودکار در پایه دستگاه مرطوب نگه داشته می شود و در این مدل دمای آب و گرمکن های بالایی به صورت جدا نگهداری می شود.

در مدل دو طبقه این دستگاه محیط های نگهدارنده جداگانه ترکیبی عرضه می کند و طبقه پایین این دستگاه به وسیله یک مخزن پرکن خودکار که در پایه دستگاه قرار دارد مرطوب نگه داشته می شود و همچنین طبقه بالا در این مدل توسط یک دستگاه پخش کننده گرمای خشک کار می کند و از مزیت این مدل این است که دمای هر طبقه به صورت جداگانه کنترل می شود.

این دستگاه از فولاد ضد زنگ با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است که پاکسازی دستگاه را آسوده می کند و شیشه های جلویی و درب ها در این دیس پلی هنی پنی حرارت دیده هستند.

ویژگی های دستگاه هنی پنی:

  1. ساختار بیرونی و درونی در این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است.
  2. شیشه ها و درب های این دستگاه آب دیده هستند.
  3. مدل یک طبقه دستگاه دارای وزن ۱۱۵ کیلو گرم است.
  4. مدل دو طبقه دستگاه دارای وزن ۱۴۸ کیلو گرم است.
  5. اتصالات آب این دستگاه ۱/۴ اینچ است.

امکانات عمل مرطوب سازی طبقه پایین دستگاه:

  1. دارای منبع آب ۱۰ گالنی با پر کن دستی و خودکار است.
  2. دارای دو گرمکن خطی منبع آب است.
  3. دارای لوله تخلیه بوده که مانع سرریز شدن آب منبع می شود.
  4. دارای کنترل و نمایشگر دمای آب است.

طبقه بالا در مدل دو طبقه فقط با گرمای خشک کار می کند. در این دستگاه برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در قسمت بالا و پایین دستگاه عایق بندی شده است. و می توان دمای هر طبقه را جدا گانه کنترل کرد که از مزیت های مهم محسوب می شود زیرا می توان هر غذا را متناسب با دمای خودش در دستگاه نگهداری کرد. این دستگاه در سمت مشتری دارای شیشه محکم و زاویه دار بود که باعث دید کامل و خوب مشتری می شود.

درب هاب کشویی این دستگاه قابلیت جداسازی دارند و همچنین دارای لامپ روشنایی رشته ای بوده که هم باعث جذابیت غذا ها می شود و هم باعث دید بهتر مشتری می شود.این دستگاه دارای پنل های دسترسی که قابلیت جدا سازی دارند هست که این پنل ها امکان دسترسی و تعمیر را آسان می کند.

دستگاه یک طبقه دارای طول ۱۵۳۴ میلیمتر ، عمق ۷۵۶ میلیمتر و ارتفاع ۸۳۲ میلیمتر است.

دستگاه دو طبقه دارای طول ۱۵۳۴ میلیمتر ، عمق ۷۵۶ میلیمتر و ارتفاع ۸۳۲ میلیمتر است.

طبقه پایینی در مدل دو طبقه این دستگاه دارای ۴ سینی فول سایز ۴ اینچی و دارای عمق ۱۰۲ میلیمتر بوده یا ۳ سینی استاندارد و با امکان وارد کردن صفحه سیمی است.

طبقه بالایید در مدل دو طبقه این دستگاه دارای ۴ سینی با اندازه دو سوم ۲ اینچی و دارای عمق ۶۴ میلیمتر بوده و یا ۲ سینی استاندارد با امکان وارد کردن صفحه سیمی است.

این دستگاه دارای خدمات پس از فروش بوده و به سراسر ایران ارسال می شود.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



2 دیدگاه برای “دستگاه دیس پلی هنی پنی مرغ سوخاری با کیفیت بالا“

  1. ناشناس گفت:

    قیمت دستگاه دیس پلی رو میخواستم بدونم

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *