راه اندازی شیرینی سرا در سراسر ایران

در راه اندازی شیرینی سرا نیاز به استفاده از تجهیزات و مهارت های این حوزه می باشد. هم چنین برای راه اندازی شیرینی سرا نیاز به یک سرمایه اولیه نیاز می باشد.

شیرینی سرا یا شیرینی فروشی یکی از مشاغل قدیمی و سابقه دار در طول تاریخ و بخصوص در ایران بوده است. همیشه با توجه به مناسبات فراوانی که در ایام زندگی وجود دارد، مردم به خرید شیرینی می پردازند. راه اندازی شیرینی سرا و توضیح در مورد تجهیزات مورد نیاز آن در این مقاله مورد بحث قرار می گیرد.

شیرینی سرا

قنادی ها یا شیرینی فروشی ها اماکنی هستند که محصولات قندی به ویژه شیرینی در آنها به فروش می رسند. اغلب این شیرینی فروشی ها در اکثر موارد دارای دو بخش هستند. بخشی که در آن محصولات داخل ویترین آماده برای فروش می باشند و بخشی که در قسمت داخلی تر شیرینی فروشی برای پخت انواع شیرینی، کیک، شکلات، انواع بیسکویت و نان های فانتزی وجود دارد.

این فروشگاه ها در تمام جهان وجود دارند و بعضی از آنها با ارائه نوع خاصی از شیرینی و ظاهری متفاوت دیده می شوند. این شغل در جهان و به ویژه در ایران سابقه طولانی دارد و از مشاغلی است که با گذشت زمان پایدار مانده و بکار خود ادامه می دهد. در ادامه ما نکاتی را برای راه اندازی شیرینی سرا و مهارت ها و تجهیزاتی که مورد نیاز می باشد، ارائه می کنیم.

مشورت و جمع آوری اطلاعات برای راه اندازی شیرینی سرا

قبل از ورود به هر حرفه ای نیاز است در ابتدا از افراد مطلع در مورد آن شغل پرس و جو کرد و از تجربه و اطلاعات آنها استفاده نمود و با در نظر داشتن این اطلاعات پایه های شغل خود را به محکمی بنا کرد. علاوه بر این باید دانش و مهارت های اولیه را نیز برای ورود به اکثر حرفه ها بیاموزیمدر این زمینه کارشناسان مجرب ایران کیچن که دارای چندین سال سابقه در زمینه این فعالیت می باشند، می توانند با ارائه راهکارها و مشاوره، در راه اندازی شیرینی سرا به شما کمک کنند.

ویژگی و مهارت های کارکنان در راه اندازی شیرینی سرا

افرادی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند و یا می خواهند در راه اندازی شیرینی سرا و گسترش آن اقدام کنند، نیاز است تا مهارت ها و دانش اولیه ای را در این حرفه فرا گرفته باشند. در راه اندازی شیرینی سرا باید کارکنانی متعهد و کاربلد در قسمت پخت شیرینی بکار گرفته شوند. همچنین از ویژگی های فروشندگان شیرینی سراها می توان به روابط عمومی خوب و برخورد مناسب با مشتری اشاره کرددر کنار این ویژگی ها کارکنان باید مهارت هایی را نیز یاد بگیرند. این مهارت ها عبارتند از:

  • رعایت دستورالعمل ها و معیارهای پخت صحیح انواع شیرینی، کیک، دسر و … .
  • آشنایی با تجهیزات شیرینی پزی و استفاده صحیح از آنها
  • رعایت موارد بهداشتی در تهیه شیرینی ها
  • آشنایی با مواد اولیه مورد نیاز
  • تشخیص کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و نگهداری از آن
  • تزیین کیک ها و شیرینی جات
  • بسته بندی شیرینی

معمولا قنادی های بزرگ که سفارشات چندین مراسم و جشن ها را تهیه می کنند از راه اندازی شیرینی سراهایی در حدود ده ها کارگاه تشکیل شده اند، اما برای راه اندازی شیرینی سرای کوچک می توان از یک کارگاه و افراد کمتری استفاده کرد.

تجهیزات مورد نیاز در راه اندازی شیرینی سرا

همانطور که می دانید در راه اندازی هر شغل و حرفه ای نیاز است تا وسایل و تجهیزات آن برای شروع حرفه تهیه شود. در راه اندازی شیرینی سرا تجهیزاتی مورد نیاز است که عبارتند از:

  • تجهیزات پخت و گرمایشی
  • تجهیزات نگهداری و حفظ شیرینی و کیک ها
  • فرهای مخصوص شیرینی پزی
  • مخلوط کن های بزرگ صنعتی، میکسرها و همزن ها
  • دستگاه خمیرگیر
  • انواع یخچال های ویترینی، هایپرمارکتی، صنعتی
  • قالب های لازم برای شکل دهی شیرینی

همچنین لازم است تا در قنادی فضای کافی با توجه به ابعاد تجهیزات مورد نیاز، وجود داشته باشد. ایران کیچن می تواند با ارسال کارشناسان آگاه خود به سراسر کشور، ابهامات شما در بکارگیری از انواع تجهیزات مورد نیاز و ابعاد آنها را برطرف کند. شرکت ما با در نظر داشتن نیاز به تجهیزات مناسب، قادر به تامین قطعات و تجهیزات لازم برای راه اندازی شیرینی سرا و ساخت سفارشی تجهیزات مورد نیاز دیگر می باشد. شما می توانید با سفارش تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای شروع این حرفه، وسایل مورد نیاز خود را در کنار استفاده از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ایران کیچن تهیه کنید. کلیه محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال کارشناس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *