سرخکن تک لگن مبله استیل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وسایل بسیار حرفه ای برای آشپزی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. در این مطلب از سایت ایران کیچن می خواهیم به معرفی و بررسی یکی از پرکاربرد ترین وسایل در آشپزی بپردازیم. در ادامه به معرفی و بررسی سرخکن تک لگن مبله استیل می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی و بررسی سرخکن تک لگن مبله استیل:

سرخکن یکی از وسایل بسیار ضرور و مهم در آشپزخانه ها و رستوران های می باشد. این سرخکن به صورت تک لگن طراحی و ساخته شده است و مدل آن مبله می باشد. بدنه این محصول از استیل می باشد که ضد زنگ است و به راحتی می توان شست و تمیز کرد. در طراحی و ساخت این سرخکن از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و می توان گفت خرابی این سرخ کن بسیار کم می باشد.

در این سرخکن تک لگنه هرچیزی را مثل سیب زمینی، فلافل و …. می توان سرخ کرد. این محصول دارای اندازه و وزن مناسب می باشد و در هر جایی می توان از آن استفاده کرد و به خاطر وزن مناسبی که دارد به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. همانطور که گفته شد این سرخکن دارای یک لگن می باشد و برای مکان هایی که دارای مشتریان زیادی هستند مناسب نمی باشد و ممکن است که نتواند به اندازه ظرفیت آنها عمل سرخ کردن را انجام دهد.

این سرخکن برای محل هایی که دارای مشتریان کم و متوسط می باشند مناسب می باشد و می توانند از این سرکن استفاده نمایند. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد، به همین دیلیل برای کسانی که تازه می خواهد یک کسب و کاری راه اندازی کنند مناسب می باشد و در کنار قیمت مناسبی که دارد می تواند به اندازه کافی موارد غذایی را سرخ کند.

پایه استفاده شده در این سرخکن بسیار مقاوم و با کیفیت است. مجموعه ایران کیچن دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *